KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Ragut Gila Babi

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Tuesday, November 10, 2009

Ragut Gila Babi

Posted by Papa Hero | Tuesday, November 10, 2009 | Category: |

video

Para2 ibu, pompuan, gadis, janda dan sebagainya...hati2lah kalau jalan2 yer....tapi kalau dah terkena tu, bagi je laa...jangan melawan....

Comments
2 Comments

Currently have 2 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. ya rabb.. teruk giler. mmg takde org ke nk tolong kat kwsn tu. adoi.. cmna la boleh ada yg rakam, tp x tolong? uhh!

  2. huhuhuuu..teruknya...mcm bleluasa je kat sna..ni yg mls nak mlncong luar ngra..dlm ngra pun dh byk dh terjadi pkra mcm ni..thx sharing eh...


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails