Aku Di Zaman Kegemilangan Rock

Pada 1May 2005 band aku telah bertarung dalam final Battle of the Band anjuran Harian Metro dan Malay Mail. Tapi kali ni aku tak main gitar. Aku main keyboard pla. Tapi gambar2 aku kat dalam ni tak berapa jelas sebab posisi aku di belakang sebelah drummer. lagu yang band aku main ialah Perjalanan ( Sweet Charity )
Bersinglet putih ialah Fadhil ( Tauke Double Neck Studio di Setapak ) merangkap lead gitar. Instrument yang digunakan ialah Fender Stratocaster bernilai RM10,000. Aku pakai keyboard KORG.
2nd lead ( Kiri Sekali ) adalah saudara A'en dan penyanyi ialah saudara Aan. Bassist ( Tengah ) ialh saudara Ijam. Drummer ialah Abang.
Fadhil sedang melakukan aksi2 gitar solo yang mantop.
Penyanyi siap banging kat bawah stage.
Fadhil menggigit gitarnya.
Tapi, kitorang kalah dalam pertandingan ni. Tetapi dalam banyak2 band yang bertanding, band aku yang paling ramai orang bersorak. Kira menang sorak je laa...dapat hamper jer...
Bergambar di Double Neck Studio Danau Kota, Setapak.

Comments

  1. terbaek la...

    hoho... aq peminat setia rock kapak...

    kang leh karock2... aq dah lame x karock nih... har har har

    ReplyDelete
  2. Dzulkifley Mohd. SaidOctober 31, 2011 at 12:43 AM

    Tak sangka plk sy PH ni ada bakat & taste main muzik ye?? Sy ni pun minat jgk rock kapak era2 80-an, zaman2 Wings, Search, Bon Jovi, Scorpions etc.. Anyway dah tak aktif lagi ke PH?

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri Popular