KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Kucing Ibu Mertuaku

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Friday, January 21, 2011

Kucing Ibu Mertuaku

Posted by Papa Hero | Friday, January 21, 2011 | Category: , , , |

Aduhai...ke mana pergi sayangku ini...lama sungguh kanda menunggu dinda...ke manakah dindaku sayang pergi....? Adakah dinda bersama dengan Taruna di saat ini....? Owh....!!! Kenapakah tak keruan hati ini....rasanya saperti ingin kurobek2 hati yang khuatir ini....Bukankah dinda dah berjanji akan bersama dengan kanda pada malam ini....? Kanda setia menunggu tetapi dinda tatap memungkiri janji dinda.......


Kanda masih sabar...sabar dengan karenah dinda...tapi kanda masih sayang sama dinda...dinda bilang mahu pulang, jadi kanda tunggulah juga....


Kanda Kirana tiba-tiba terlelap setelah menunggu Dinda Amiro selama 3 hari....ye laaa, 3 hari tu tak tido...


Owh dinda Amiro....Di manakah dikau sayang....?


Jantungku berdetak lebih kencang.....


Saperti genderang mahu perang ( pinjam lagu DEWA 19 )


Di setiap ada kamu mengapa darahku mengalir.....mengalir lebih cepat dari hujung ekor ke hujung kepala...( ala dangdut gitu )


Ha ha ....ni la kucing mak mertua PH...Cheetah namanya....


'Beliau' ni juga adalah kucing jalanan yang dibawa pulang oleh mak mertua PH....Lalu Cheetah dah temui kehidupan yang bahagia....


Di sekeliling mata 'beliau' macam pakai Maskara....


Masa baru ambil dulu, umur 'beliau' lebih kurang 1 bulan...cinonet sangat2....skang ni dah macam harimau ketot....


PH suka pegang kepalanya sebab besar...kalau genggam kepala dia penuh satu tapak tangan....


Cheetah ni minat mata pelajaran Biology...Cita-citanya nak jadi veterinar anjing...Tahun ni nak amik SPM...doakan 'beliau' berjaya....


Cheetah turut bersimpati terhadap nasib2 haiwan yang didera...sebab tu lah dia nak jadi Vet....Owh Dinda Amiro...kanda pun tak kisah kalau dinda nak pi mana ceruk pun...pi lah kat Taruna tu...Kanda ada Ferrari enjin berkuasa 100 2-3 kucing berlari.....Tak lama lagi kanda akan jadi Vet...Taruna tu apa yang ada...? Degree...? Master...? Master Of Puppets? hmmm...


Steady kan muka si Cheetah ni....? Sejuk jer tengok muka dia...

P/S :
sape yang tak pernah tengok baby arnab....?

Welcome to the world...
Enhanced by Zemanta

Comments
11 Comments

Currently have 11 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. bukan pakai maskara la PH...
    pakai eyeliner..
    :D

    cheetah demok laa...
    meh polok sket~

  2. alalalala...comey nya cheetah ni..macam Kitty saya..dia pon ada eyeliner gak..tapi jantan!
    ciptaan tuhan yang indah lagi sejuk mata memandang...
    I Love Cats very much!!^^

  3. hensemnye cheetah..hehe..

  4. gemoknyer...tak sabar nak tunggu rimo sye sebesar itu..


    http://ailurophile-bsr.blogspot.com/

  5. Suka tengok kucing yg muker original cam cheetah ni...steday bro, yeay, yeay..

  6. hahaha comelnya...geram aku!rasa nak peluk2!

  7. eee...camtu ke baby arnab...
    eee...xde bulu,.,

  8. hehhehe...mmg geram tgk cheetah..bdn dia mcm sedao je nak dipegang

  9. eeee...mari peluk Cheetah!!!

  10. mata cheetah dh mcm pakai eyeliner....x yah susah2 nk beli mekap dh.....he2...=)

    --> wan ezzah


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails