KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Anjing Ditembak 40 kali Di Kepala Masih Hidup

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Wednesday, July 11, 2012

Anjing Ditembak 40 kali Di Kepala Masih Hidup

Posted by Papa Hero | Wednesday, July 11, 2012 | Category: , , |

Ini mungkin kes paling teruk yang dialami oleh binatang. Seekor anjing ditembak 40 kali di kepalanya, diikat, dan kemudian ditanam hidup-hidup dengan hanya hidungnya di permukaan pasir,Subhanallah…dengan kekuasaan Allah,anjing itu tetap hidup. Kejadian ini berlaku di BIRZEBBUGA.
Anjing (crossbreed mongrel) yang diberi nama ‘Bintang’ oleh penyelamatnya itu ditemui dekat Kota Birzebbuga, Malta.


Anjing tersebut ditemukan oleh petugas yang sedang melakukan penyelidikan, petugas itu mendengar suara rintihan anjing dari bawah papan kayu yang tertindih sebongkah kayu pohon besar. Saat menyiasat arah suara rintihan tersebut, petugas itu sangat terkejut dengan menemui seekor anjing yang nazak. Ketika menggali pasir untuk mengangkat anjing malang tersebut didapati keempat kaki ‘Bintang’ diikat sehingga tidak mampu bergerak sama sekali.

Sumber - Harian Metro Online 30 Jun 2012


Kini, Star telah memperolehi kebahagiaan...Sila klik video di bawah ini untuk melihat sendiri kebahagiaan yang Star telah kecapi...


Akan tetapi, 18 hari selepas itu Star telah pergi buat selama-lamanya akibat masalah organ dalaman...
Apa Kata PH...???
Manusia selalu menyangka bahawa nyawa sesuatu makhluk selalu berada di tangan mereka...Kisah anjing malang ini adalah bukti kekuasaan Allah SWT...Jangan sekali-kali kita membunuh haiwan tanpa sebab yang konkrit, kerana kita tiada hak untuk mengambil nyawa mereka melainkan Dia...Berpesan-pesanlah kepada anak-anak kita agar menyayangi haiwan, dan bukannya berpesan-pesan agar membunuh mereka...

Comments
6 Comments

Currently have 6 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. org yg buat tu, lebih jahil dari binatang lebih jahat dari syaitan.

  2. Manusia ke manusia yg buat anjing tu mcmtu sekali..?Nk kata binatang pun tk sbb binatang tk kejam mcmtu..so kategori apa ye makhluk tu?

  3. Ya Allah.....
    Kejam je orang yang buat macam ni...
    Apalah dosa anjing ni kat dia...
    Nak menitis airmata baca ni...
    Allah je mampu balas kejahilan diorg ni....

  4. kjam ny .. tu bkn manusia lg tu .. tu syaitan brtopeng kn manusia .. smpai hti btul laa ..

  5. Ya Allah,Kau berilah petunjuk dan hidayah kpd si pelaku agar dia teramat menyesal dan memohon ampun dariMu

  6. menangis sy dn rs insaf bc statement ni...


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails