KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Hero Si Penawar Kalbu...Comel....

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Thursday, December 23, 2010

Hero Si Penawar Kalbu...Comel....

Posted by Papa Hero | Thursday, December 23, 2010 | Category: , , , , |

Sejak sehari dua ni, Hero agak kurang aktif berbanding hari-hari biasa...Biasa la kalau dah demam...tapi semalam Hero dah okay balik....cuma mata dia jer masih berair lagi.....Dua hari berturut-turut dia tido dengan PH kat atas katil...MH tersepit kat sebelah sinun....cian Iyo...masa dia demam, diam jer....asyik baring...Lepas tu kentut....Cik Pira memang suka kalau citer pasal kentut ni....PH kena manjang dia...tapi, takper...PH ok jer janji Fan KMFC sumer hepi and steady....


Berbunyi-bunyi nafas dia sebab selesema....


Langsung tak sedar dia sedang di skodeng....


Eh...bila plak si tecit ni sampai ni...? 


Si Comel ni PH jumpa kat tengah-tengah jalan raya...semua kereta lalu kat atas dia...nasib baik tak penyet...cerita penuh macamana PH jumpa Si Comel ada di sini ( KLIK SINI )


Mata Si Comel pun dah beransur pulih...cuma masih berair lagi...Itu yang jangkit kat Iyo tu...


PH nak alih, tak sampai hati lak rasanya...biorkan ajer....tengokla kaki depan Comel tu...



Dah lama-lama tido tu baru Iyo perasan ada makhluk tidur kat atas perut dia...lantas Iyo jilat-jilat mata Si Comel...alahai sweet betul...PH nak amik video tapi...nak kena bukak lampu la plak...kang ganggu tuan puteri buluh betung tido plak...kang tak pasal2 kena pelempang Max dari Ibu Iyo...heheh..MH la tu...


Sempat juga Si Comel bergumpal kat kaki Iyo...oleh kerana malas nak layan, Iyo turun dari katil lalu PH pun bolehla sambung tido...hu hu hu


Comments
14 Comments

Currently have 14 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. cumel la Si comel tu,hehe
    ksian hero,.mnje tol iyo uh
    tido sbelah2 lgi..hehe

  2. dua2 pon comel..geram2..;P

  3. alahai iyo demam yer cian dia...si kecit tu menumpang kasih syg abg iyo yg penyayang

    hohh PH nak ke pahang?? sama la kite...jumpa di sana sana sanaaaaaaa.... hakhak

  4. hehehe moga selamat pergi dan pulang PH.

    btw, tak dapat join r 1hb... huhuhuhu... sebab ade program masa tuh...

  5. penyayang betol iyo ni..geram tgok...hihi
    smoga iyo cpt smbuh...

  6. salam
    suke tengok bila diaorg tido berhimpit-himpitkan...

  7. Did you take Hero to jumpa vet? Flu can lead to pneumonia and can kill. It can also spread to other cats easily.
    Happy Holidays!

  8. selamat jalan PH...meh jenguk kisah Eori dalam blog kacang...sob..sob..=(

  9. salam, tumpang lalu...
    eh eh...nk tnya Hero ni kucing yg kena potong kaki dpn tu ye?
    sy tgk dlm youtube...sedih gile!! nangis T_T

  10. get well soon hero... n comel too


    jom tengok kucing berdandan :)
    http://blogmissdee.blogspot.com/2010/12/mari-berdandan-dengan-furstylish.html

  11. 1st time tgk video hero, i menangis trok tauuuu


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails