KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Kisah Kucing Cemburu dan Minyak Gamat

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Monday, May 9, 2011

Kisah Kucing Cemburu dan Minyak Gamat

Posted by Papa Hero | Monday, May 9, 2011 | Category: , , , |

3 malam lepas PH terkejut melihat Si Ryan dah hilang kehensemannya...Semuanya gara-gara dibelasah oleh kucing gangster di sekitar rumah PH ni...Muka dia bukan sahaja berdarah-darah, malah terkopek akibat cakaran padu si gangster tu...Tapi apa yang buat PH terharu ialah Si Ryan ni seolah-olah ingin mengadu..Dia duduk diam jer kat tembok rumah PH...Bila PH balik rumah, dia bergegas turun dan menerpa kaki PH...Kesian betul dia..Pandai pulak dia mengadu...Masa ni Si Ryan tak perasan yang PH dah balik sebab terlena agaknya...


Dapat juga PH snap foto dia dekat-dekat...Jadi, apa yang PH lakukan selepas itu ialah melumur keseluruhan mukanya dengan minyak gamat Langkawi...Meronta-ronta dia minta dilepaskan..Pedih agaknya...Rasa macam tak sampai hati tapi PH takde pilihan lain...


Petang esoknya, muka Ryan dah tak berdarah lagi..Lukanya menjadi kering...Cepat betul tindakbalas minyak gamat tu...Alhamdulillah, kehensemannya akan kembali tak lama lagi....


Inilah kucing gangster yang membelasah Si Ryan tu...Dari siang sampai ke malam asyik mengendap Si Eckie..


Tak jinak langsung...Tapi kalau time PH bagi anak2 bulus makan kat luar, tau plak dia mengendeng...Selalu dia skodeng Si Eckie dari pagar rumah...


Selagi tak dapat, selagi tu lah dia skodeng Eckie dari luar pagar rumah PH...Kesian Si Ryan...Padahal dia yang skodeng Si Eckie dulu...Jadi mangsa cinta tiga segi rupanya...Adehhhh


P/S :
PH tak hairan kalau kucing cemburu sebab memang sifat dan naluri mereka cemburu...tapi PH cukup hairan bila ada manusia yang cemburu sehingga sanggup membunuh orang lain...adeehhh...

Enhanced by Zemanta

Comments
5 Comments

Currently have 5 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. rupanya kisah cinta 3 segi... minyak gamat memang mujarab. sy pernah sapu kat mata hamster yg terluka tak tau kena apa. mata dia memang dah rosak sebelah.. tp 1 hari jer sapu esok hari tu mata yg rosak tu mungkin jatuh & luka kering. sampai hari ni nama dia jadi mak lanun. sebab dia dah beranak & sekarang dah bercucu pun. kekekeke
    TERKINI : LAGI ISU BLOGGER MAKI HAMUN DALAM BLOG

  2. alahhhh kesiannyeeee..
    get well soon Ryan!!

  3. YA ALLAH...pedih nya...sian dia.....

  4. kesiannya kamu :( cepat2 sembuh ok..

  5. nampak macam bagus je gamat tu


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails