KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Nilai Kasih Sayang Haiwan Kepada Kita Tiada Tolok Banding

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Tuesday, May 24, 2011

Nilai Kasih Sayang Haiwan Kepada Kita Tiada Tolok Banding

Posted by Papa Hero | Tuesday, May 24, 2011 | Category: , , , , |

Si Bourne dah buat rumah ni macam rumah dia sendiri..Dia tak kisah pun dengan kehadiran kucing-kucing PH yang lain...Makan pun dah boleh sama-sama..Yang paling penting, dia dah pandai buang air di dalam bekas pasir yang MH sediakan....Tak susah nak bela dia..Si Comel macam biasa, cemburu la sebab kasih sayangnya kini terbahagi lapan suda....Cerita mengenai asal-usul Si Bourne ada di sini ( KLIK SINI )



Alhamdulillah juga, kesihatan Hero semakin 'Excellent'...Itulah yang paling bernilai....Kesihatan itu amat penting, tak boleh dinilai dengan wang ringgit...Wang Ringgit yang menimbun macamanapun takkan dapat mengembalikan satu nyawa yang telah pergi...Begitu besarnya nilai anugerah Allah....


Hero juga bernafas dengan oksigen yang sama dengan kita....Kita juga bernafas dengan oksigen yang sama digunakan oleh anjing dan babi...Jadi, tak ada isu mengenai kebencian yang meluap-luap terhadap haiwan melainkan orang-orang sebegini tidak mensyukuri nikmat yang diberiNya....


Perut Hero pun semakin gendut...Tapi, tak mengapalah asalkan Hero sihat....Malam semalam lama PH bergurau dengan dia tapi PH tak rakam sebab handphone tengah cas kat bilik atas....Terasa hilang segala masalah...Ini bermakna harga nilai kasih sayang yang kucing tu beri kepada kita tidak ada tolok bandingnya...


P/S :
Iyo gigit tangan papa yer semalam...hehehehe....Malam nanti kita gurau lagi macam semalam yer.... :)


Comments
6 Comments

Currently have 6 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. hero yg plg cumel

  2. wahh...meriah keluarga Iyo..^^'

  3. gendang gendut perut iyo.
    suda kenyang, jom tido.
    hehehee..

  4. iyo nakal ek?
    geget geget je ni..


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails