KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Anak kucing yang dikatakan diikat dengan rantai besi sebenarnya adalah milik pengawal keselamatan?

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Monday, January 26, 2015

Anak kucing yang dikatakan diikat dengan rantai besi sebenarnya adalah milik pengawal keselamatan?

Posted by Papa Hero | Monday, January 26, 2015 | Category: |

Rasanya ramai dah tahu insiden ni...PH pun terkejut juga mendengar khabar ni...Tapi menurut status individu yang menjumpai kucing ini ketika diikat dengan rantai besi tidak dinyatakan sekolah mana yang dikatakan melakukan perkara ini...Selepas PH siarkan insiden ni ke dalam Fanpage Kakimotong, barulah ada orang upload status kat ruangan komen yang mengatakan kucing ini sebenarnya milik seorang pengawal keselamatan di sekolah yang dikatakan 'tidak bertamadun' itu. Baca sini ( link )


Berikut adalah status terdahulu individu yang menjumpai kucing ini...


Tapi tak kisahlah janji kucing tu selamat...


Tapi benarkah kucing ini milik keselamatan keselamatan sekolah tu...??



Nota PH :

Setiap orang bertanggungjawab terhadap apa2 status dan gambar yang dimuatnaik termasuklah PH sendiri...Alhamdulillah kucing ini sudah diselamatkan...Tapi memang tak patut ia dirantai dengan rantai besi...Ia tetap KEJAM...

Comments
0 Comments

Currently have 0 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails