KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: "Anjing ni menyorok kat opis saya, yang lain semua dah kena tangkap..." ~ Maria Rahman

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Wednesday, January 14, 2015

"Anjing ni menyorok kat opis saya, yang lain semua dah kena tangkap..." ~ Maria Rahman

Posted by Papa Hero | Wednesday, January 14, 2015 | Category: , |

Salam PH MH..Anjing ni terselamat daripada manusia Majlis Perbandaran sebab dia menyorok kat opis saya...Yang lain semua dah kena tangkap...Puas saya merayu kat orang majlis tu tapi derang kata tak boleh...Zalimnya manusia...Kering sudah air mata saya PH...


PH dapat mesej ni menerusi pm inbox Kakimotong Fan Club...Kesian PH tengok nasib anjing-anjing yang kena tangkap tu...Sudah tentu mereka semua akan dilupuskan sekiranya tiada orang yang menuntut mereka...

Kepada Mar Maria Rahman, terima kasih kerana memberi perlindungan buat anjing yang seekor ni...Tiada masalah kalau nak uruskan mereka kalau kering sama kering...In Shaa Allah anjing ini bakal menjadi saksi di akhirat nanti di atas kebaikan yang telah kamu lakukan...Mereka juga akan menjadi saksi siapa yang membunuh mereka semasa di dunia... 

Comments
0 Comments

Currently have 0 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails