KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Cara sopan kucing gendut mengambil makanan di atas meja ( Video )

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Monday, January 19, 2015

Cara sopan kucing gendut mengambil makanan di atas meja ( Video )

Posted by Papa Hero | Monday, January 19, 2015 | Category: |

Ada pemilik kucing memang pantang kalau kucing peliharaan mereka naik ke atas meja sebab nak mengendeng makanan...Kalau nasib tak baik, kucing tu diketuk kepalanya dengan senduk atau dijentik telinganya dengan kuat...Tapi bagi PH itu bukanlah cara yang baik untuk mengajar si comel...Kalau tindakan tersebut dilakukan di depan mata anak-anak kecil, sudah pastinya mereka juga akan melakukan perkara sedemikian...Pemilik kucing kena terima hakikat bahawa perangai si comel memang begitu, mereka tidak berakal walaupun bijak tambah pula jenis perangai si comel yang hiper...


Dah tengok ke belum video ni...??? Baru-baru ni PH ada upload kat fanpage Kakimotong...Cuba baca komen-komen yang PH screenshot di bawah ni :


Semua hepi kan...?? PH risau juga kot kot ada yang komen "Kalau aku dah lama kena ketuk kepala kucing ni..."...Alhamdulillah komen sebegitu tidak ada...

Jom lihat video Encik Meow ni pelan2 dia ambik makanan tu.,Tu bukan curik taww...hahaha


Comments
1 Comments

Currently have 1 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. mihahahahahaha..sungguh comey....sopan santun die mengambik makanan dalam pinggan..


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails