KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: CIMB BO ( Kucing Istimewa Berkaki Tiga )

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Sunday, June 20, 2010

CIMB BO ( Kucing Istimewa Berkaki Tiga )

Posted by Papa Hero | Sunday, June 20, 2010 | Category: |



Video kucing ni aku terjumpa dalam youtube di mana kucing ini dijumpai oleh seseorang yang berhati mulia. Nama tuannya di dalam Youtube ialah Bareen. Bareen menjumpai kucing berkaki 3 ini di CIMB Kuching dan ianya dinamakan CIMB BO ( sempena nama CIMB )...umurnya ketika dijumpai dalam lingkungan 3 bulan. INI LINK YOUTUBENYA...

Rupa2nya, ada juga kucing2 yang senasib dengan HERO...apalah yang terjadi pada nasib kucing2 yang comel sebegini dan tidak kita jumpai?? Aku sedih mengenangkan mereka...

Comments
7 Comments

Currently have 7 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. Ya Allah..
    pagi2 lagi da mlelh air mata..
    uwaaaaaaaaaaaaaaaaa....... :((

  2. ramainya manusia kejam kat mukabumi ni.

    dulu mungkin kita tak nampak sebab xde internet..skrg terang2 kita boleh nampak semua nie.

    nauzubuillah

  3. harap-harap xde lg kcg yg menerima nasib mcm ni akibat dr kekejaman manusia :(

    ya Allah lindungilah haiwan-haiwan yg tdk berdosa ini, amin...

  4. Sedihnya tgk adoi...

  5. Sdey nye tgk klip video niee...
    kenapa manusia kejam sgt???
    manusia yg wt kucing mcm nie ptot disula..
    eee geramnya..

    x0x0

  6. baru leh tgk..

    office block fb n utube

    sedey.

  7. Ape jadi,saye tak paham lar


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails