HADIAH HARIJADI AKU KE NI???- TRAFIK YANG TINGGI GILER

Malam tadi masa tengah blog walking, aku lihat jam kat henpon...jam dah menunjukkan pukul 11.50. Sempat gak aku usha analytic nuffnang aku sebelum ia reset menjadi 0 semula......smlm ada 380UV...hmm...ok la kot....aku langsung tak terfikir ada kejutan harijadi aku tepat kol 12 malam....ngam2 je kol 12 malam, tetiber je aku terusha widgeo analytic aku...wahhhh...!!!!ramai giler yang tengok belog HERO ni....aku tak leh nak screenshot sbb laptop aku takde Microsoft Office...aku tak install sbb berat...banyak game kat dlm laptop ni...uk pengetahuan korang, aku adalah gamerz tegar...ngehahahahah ( gelak Kaizen )..so aku snap photo dengan henpon aku jer...


Mana tak hepi...korang tengokla statistik ni...



SPAIN : 1024
MALAYSIA : 1001
UNITED STATES : 92,015 ( TERBAIK ARR )
ITALY : 5014
MOROCCO : 15,024

Fuh,,,,femes giler la HERO aku nih...aku siap turun tingkat bawah peluk2 HERO...ha ha ha ...aku cakap kat dia HERO ni dah pemes laa...meh cayang skit...pastu dia meronta2 nak lepaskan diri...memanglaaa, aku kaco dia tido...tapi, aku pedulik hape...aku cium gak HERO tu....aku dapat rasakan yang inilah hadiah besdey yang paling beshh buat aku....nuffnang aku mesti ribu-riban...takpun ratus-ratusan...



Masa ni aku rasa macam nak berenang gi Sabah nak bgtau kat Kaizen & berlari pergi JB nak bgtau Maksu Hakim....


Tapi, aku rasa macam ada yg tak kena kat statistik ni...cepat2 aku bukak analytic nuffnang...alamak, dah lebih pukul 12malam...so dia dah reset 0 balik...tak dapatla aku nak tengok...pastu, aku tgk plak kat angka telur ayam kat sebelah kanan TODAY tu?? Kenapa 0 plak?? Kat sebelah bawah tu, takde org langsung yang online...tapi, kat ruangan nama2 negara tu beribu-riban visitor dan TOTAL baru ada 6326...ape plak ni????

Alamak...gua dah kena main laaaa...hu hu hu....lepas aku refresh jer, :

Malaysia : 3
Australia : 1

Online : 4

Malas dah aku nak snap gambar bg korang tengok...adesss

Cesss....penat jer aku gi berlari kat bawah tangkap HERO....patuikla HERO marah kat aku....tapi, nasib bek ada Australia..blogger tu namanya Brian..seorang cat lover...

Moral of the story :

Korang decide kan untuk aku boleh?? aku pun tak tahu apa yang berlaku....harapkan panas sampai ke petang, rupanya gempa bumi pagi2 buta...

Comments

  1. screenshot kena pakai microsoft ka? tak perlu.. tekan ja printscreen kat keyboard.. then masuk paint yang sedia ada dalam windows... paste situ..

    ReplyDelete
  2. moral of the story...baca buku citer sampai abes baru leh nak happy.

    tapi papepun Hero layak terima pelukan dia adalah hadiah paling indah.

    amin

    ReplyDelete
  3. paint pun takdak...aku dah uninstall...laptop ni utk main game and blogging jer...he he he

    ReplyDelete
  4. lgpun pakai paint leceh sket berbanding office...na adjust gambar tu nak kena detail....kalau office straight fwd jer

    ReplyDelete
  5. ngeh ngeh ngeh .... bukan pakai widget tu selalu ade unwanted pop up ke ???

    ReplyDelete
  6. Hamboi diaaa. Fofular gitu. Harus lah aku bangga! Wahahaha.


    Bro, ciumolot Hero tok aku! - Cam biasa ;D

    ReplyDelete
  7. Yup2, Hero makin femes yeh, hebat2 hero heheh

    ReplyDelete
  8. semuanya kerana si HERO yang membawa rahmat itu..

    ReplyDelete
  9. so many from the european countries =)

    ReplyDelete
  10. sebab tuh r aq x suka widget2 trafik2 nih.... ngehahahahhaa

    aq xnak tension tengok trafik tuh... dok belek2 kat situ.... bek aq usha2 analytic dari google ke, nuff ke....

    hehehe

    walaupun lain sikit tapi bleh nampak secara kasar r... ahaks~

    ReplyDelete
  11. ah xkira lah berapa yg online pon, yg penting HERO telah mendapat peluk cium tuan dia muehehe...

    ReplyDelete
  12. ya, betul tu... yang penting hero tetap glamer

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri Popular