Testis Hero Dicakar Pak Tam..ha ha ha



Beginilah perangai kucing-kucing yang ada kat rumah aku...kalau Pak tam tak ada, Hero mesti sunyikan?? Selalu baring seorang diri kat rumah...Masa untuk kami sekeluarga untuk bersamanya pun agak terhad atas kesibukan kerja...

Tapi, si Pak Tam kali ni 'agak melampau' kerana telah mengganggu privasi Hero...ada ke patut dia pergi usik telur orang tu...dah la kuku dia tajam bangat...kalau aku pun marah...tapi Hero cool....dia tak lawan balik 'adik' dia tu..Pak Tam ni biasa tau...!! Ayah babab nanti baru tau...!!!

Pak Tam ni adalah salah seekor kucing yang aku kutip di kedai makan...sian kat dia...kecik lagi masa aku ambil dia...mak dia pun tak tahu kat mana dah...kisah bagaimana aku mengambil Pak Tam ada DI SINI

p/s : main video ni dengan sound...kelakar...

Comments

  1. Believe it is best for Hero's health that he be neutered.

    ReplyDelete
  2. isk3. nakalnye pak tam. kesian hero

    ReplyDelete
  3. ha ha ha ...sian kat Hero kan?? Nak aku babab Pak Tam ke ta??

    ReplyDelete
  4. Salam,
    nakal betul pak tam...saya teringin nk jumpa hero...bila ntah dpt jumpa...sgt kagum dgn semangat juang dan ketabahan dia...

    ReplyDelete
  5. hahaha. nakal itu pak tam. nasib hero penyabar :)

    ReplyDelete
  6. hahahaha... apo jo la pak tam tu. org tak nak bergurau, dia men cakor2 lak. hahaha.. best lak nengok perangai si pak tam.. adeh!

    sabor je la hero..

    ReplyDelete
  7. nak aku babab tak si Pak Tam tu??

    ReplyDelete
  8. alahai cian HERO..PAK TAM tak bek taw wat HERO cam tuh, cian dier

    ReplyDelete
  9. hehe...comeynyer..
    mybe pak tam jeles kot kt hero sbb femes sgt..
    kui3x...

    ReplyDelete
  10. Hello
    Just wanted to say hi and also to thank you lovely people for looking after wonderful Hero - a beautiful brave and inspiring kitty!

    take care
    x

    ReplyDelete
  11. hek hek hiaooww.......hek hek hioawwww~~~
    (hero ketawa ke marah??)...kesian hero~

    ReplyDelete
  12. hahahah.pak tam suke sgt kco hero.comel sungguh~

    ReplyDelete
  13. pak tam gurau sayang tu kot...isi masa lapang

    ReplyDelete
  14. pak tam ooo paktam... udah2 la tu...

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri Popular