KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: adik cuma nak tanya je bu.....ibu jangan sedih yer...

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Wednesday, April 21, 2010

adik cuma nak tanya je bu.....ibu jangan sedih yer...

Posted by Papa Hero | Wednesday, April 21, 2010 | Category: |

Adik cuma nak tanya ibu, kenapa begini jadinya?



Bu, adik Cuma ingin bertanya…
Rasanya ibu tak akan mampu menjawabnya...
Ibu ingat 14 feb tak Malam tu ibu ada janji temu Ibu jumpa jejaka tu Ibu kata dia cintakan ibu Benarkah bu?


Dia puji dan puja ibu Dia rayu dan belai ibu Katanya cintanya hanya untuk ibu Benarkah bu?



Ibu terkhayal dengan bujukannya Ibu terbuai dalam bicaranya Ibu terlena oleh bisikannya Benarkah bu?


Ibu tak kisah dia peluk ibu Ibu izin dia sentuh jasad ibu Ibu puas dapat buktikan setia ibu Macam dia kata.. mahu bukti cinta dari ibu Tapi benarkah bu?


Masa berlalu, Hari ini lepas 9 bulan... Pohon yang ibu dan lelaki tu tanam telah membuahkan hasil Hari ini buah cinta kalian telah terzahir Hari ini bukti kasih jejaka itu pada ibu telah lahir... tapi benarkah bu?


Kenapa dia tidak sama menyambut kami? Kemana dia telah pergi tidak azankan kami? Mengapa ibu pun benci kami? Sedangkan inilah semaian tanda cinta kalian? Mengapa ibu?


Tak terasakah sakit dan perit tak berbakikah kasih dan sayang dan Tidak lagi kah ibu berTuhan? Benarkah ibu? Benarkah begitu?
adik cuma nak tanya je bu.....

Comments
4 Comments

Currently have 4 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. klu la 'mereka' baca bnda ni hm....

  2. astaghfirullahalAzim...kalau dah namanya manusia, zalim tu tetap ade, sengaja atau pun tidak...sesungguhnye, bayi2 ni syurga tempatnye...

    AAA

  3. Sebak dan sakit rasa hati saya bila tengok gambar2 bayi yg dibuang mcm ni.... Saya teringat kat Arwah anak perempuan saya yg telah lama pergi kerana mengidap barah otak. Betapa sedihnya saya utk menerima kenyataan. Terlalu sukar bagi saya melalui hari2 tanpa arwah yg telah saya kandung 9bulan 9 hari. Mengapa ibu2 kpd bayi2 tu tidak mempunyai perikemanusiaan???


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails