KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: KKU Yang Bernama HERO ( Kucing Kurang Upaya )

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Thursday, April 22, 2010

KKU Yang Bernama HERO ( Kucing Kurang Upaya )

Posted by Papa Hero | Thursday, April 22, 2010 | Category: |

Inilah KKU kesayangan aku ( Kucing Kurang Upaya ) yang bernama HERO...kalau nak tahu ape cerita sedihnya, tengokla klip ni...kat youtube ramai yang menitiskan air mata ketika menonton klip ni..

video

HERO yang sekarang....sihat walafiat...dia dok sibuk kacau masa aku tengah menyapu lantai..oleh kerana dia nak sangat, aku bagi penyapu tu kat dia...geram betul...

video

video

HERO tengah menghadap rezeki yang Allah bagi...

video

Comments
2 Comments

Currently have 2 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. semoga ramai lagi org mcm ko kat dunia ni.amin.

    www.syoknyadownload.blogspot.com

  2. comelnyer hero..ganas giler men penyapu..
    tp sedih sgt2 bile tau kaki die kene potong..mmg kejam sgt2 org tue.. :((


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails