KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Kubur Di Filipina..Apelah Nasib Si Mati...

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Monday, April 26, 2010

Kubur Di Filipina..Apelah Nasib Si Mati...

Posted by Papa Hero | Monday, April 26, 2010 | Category: |

Sekitar 10.000 keluarga filipina tinggal di perkuburan di manila. Beberapa makam mewarisi dari keturunan nenek moyang serta sedara mereka dan sekarang tinggal di sana .. Sebagian dari provinsi lain dan tidak mampu untuk mendapatkan wang yg cukup untuk tinggal di kota besar, terutama untuk keluarga yang tidak tahu harus tinggal dimana...Ini adalah gerbang depan alias pintu masuk menuju komplek pemakaman, wah serasa masuk gerbang Ancol atau Dufan ya bow...!


Aku bingung, ini mendoa'kan buat 2 mendiang kuburan di depan atau asyik karaoke siap dgn tv.


Ini contoh permainan Bola Volley yg tidak patut dicontoh, masalahnya silap2 jatuh kebawah pun boleh jadi.. bahaya!!!

aduuuh, kalau begini gayanya, No Komen... Adek- adek tolong letakkan ditempatnya balik ya, itu bukan buat mainan sayang.....jangan dibuat perkara yang bukan2 yaaa!!! Jenuh...!!!! Pulangkan ke tempat asalnya... Entah2 dah lupa dimana tempatnya!!! Mulalah tak senang duduk nih....!!!!!

Mak aihhhh..... ada barang baru nih, bukan main lagi petinya, kurang2 saja di dalam peti ini ada HP Nokia terbaru, jam tangan Rolex dgn duit yang tebal2.... ayuh semua berkumpul...

Bukan main lagi istirehat

Eh... jangan cuba-cuba main tipu sama aku ya, kalo tipu aku masukkan dlm peti di tempat aku nih, baru padan muka ko!!!!

Yang ini mcm pemandangan di kampus Amerika pulak, masing2 warganya punya loker sendiri.CLASS GITU...

TRAGIS benar nasib MARIO CACAYUMAN, sudah meninggal bukan nya diwangikan Kamboja atau bunga setaman tapi sebaliknya diberi bauan sampah. Oh dunia........betapa.... malang nasibku....

Awas woooi...Yuhuuuuu...Nih... Aku kenalkan diri aku calon artis top Filipina, Maribeth mah Lewat, "Aku dah tak peduli kanan kiri, apa pun yang penting joget teruuuuuusss. Goyang......!Tariiiiikkkkkkkkk Maaaaaaaaaang....!!!!
Thx to Mr Roslan for this article...

Comments
1 Comments

Currently have 1 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. hahaha! ade jgk mcm ni?


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails