Korang Tengokla Hero Lompat Dari Sofa ( klip video )


Comments

  1. Salam, saya nak mintak kebenaran ni. Kalo saya nak menyumbang sikit untuk Hero boleh tak. Saya terbaca pasal Hero dari blog KittyWorld.
    Saya terharu sgt kesungguhan bro nak selamatkan dia.
    Kalo boleh saya nak sumbang dalam bentuk makanan kucing atau pon duit. Boleh tak?

    ReplyDelete
  2. Salam ziarah, intai2 Belog :D

    Smlm dah baca blog ni tentang hero ni dari blog ein...hero memang sangat special. Alhamdulillah dia nampak sihat sekarang. Shukur bertemu orang yang baik hati menyelamatkan dia...terharu.

    Dalam keadaan dia macamni rasa kasih sayang dan simpati dan perhatian tentu dilebih untuk dia. Hero mmg sangat2 istimewa. Sekali pandang terus jatuh hati pada hero. Terharu sangat2. Kalau bagi saya pun, saya mesti nak. Semoga Allah merahmati anda sekeluarga. Aminnn.

    ReplyDelete
  3. walaupun dia dah baik, tp kalau tengok dia even dalam gembira, sy tetap rasa sedih.

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri Popular