KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Rezeki Malam Jumaat

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Saturday, April 17, 2010

Rezeki Malam Jumaat

Posted by Papa Hero | Saturday, April 17, 2010 | Category: |

Lihatlah betapa kasihnya Allah kepada hambanya..Aku order nasi goreng, telur mata, sambal belacan & sup kosong. Akak yang masak ni adalah jiran aku ( bekerja sebagai tukang masak di sebuah restoran ). Korang tengoklah nasi yang dia masakkan untuk aku nih..

Gambar sebelum tinggal pinggan jer...


Ada sosej lagi beb,,,,jgn mara...
Lepas di selak2, ada daging pulak tuh....


Alhamdullillah....


Nasi jatuh ke pinggan anak kembar aku...

Ni la namanya Nasibbb.....

Comments
2 Comments

Currently have 2 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. rezeki daripada Allah..mungkin sikap PH yg murh hati dan cintakan haiwan membuatkan org pun turut bermurah hati nk bg ape2 kat PH...alhamdulillah..teruskan perjuangan PH sekeluarga..saya pun teringin nak lihat haiwan2 terbiar ni ada pusat penempatan khusus..supaya mereka xperlu lagi merempat dan tidur ditepi jalan =(

  2. Ustaz kat sekolah saya dulu pernah kata :
    Kalau kita buat baik dekat sesiapa, tak semestinya orang yang kita buat baik tu yang akan balas kebaikan kita...Mungkin Allah akan balas kebaikan kita tu melalui orang lain...
    PH buat baik dekat anyeow2 comei tu, akak tukang masak tu pulak yang buat baik kat PH...^_^


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails