Gambar Anak2 Bulus

Hanya gambar yang dapat menerangkan segala-galanya.........

Comments

  1. cmmei2 anak2 nie

    cam harimau siberia ade,cam rakoon ade,cam misty (eh??) pun ade.

    ReplyDelete
  2. Dah ade name belom? hehehe

    dah bukak dah mata diorang ek? ngeh3... semua comel2... mintak 1!

    ReplyDelete
  3. comel2 anak baby..
    tp 1 pown x ikut dia ea...hehe

    ReplyDelete
  4. nakkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!
    nak satu!!!!
    yg kaler kelabu!
    nak kasi nama comok!

    ReplyDelete
  5. comeyyyyy sangat.
    geram betol.
    kalo ada depan mata..rasa tak bleh nak pejam mata.
    asik nak tengok dia jerk.

    ReplyDelete
  6. comel comel comel....secalit kat idung

    ReplyDelete
  7. comel2 semua..

    yg hitam putih tu mcm perompak pakai topeng & mcm binatang yg suka kuarkn bau busuk (skunk klu x silap)

    yg oren tu comel pakai stokin pendek..

    yg kelabu 2 ekor tu gebu betul..bela elok2..jgn kasi org...(jeles x igt) heheeh...

    ReplyDelete
  8. ala tomei..tomeiiii cute nyer diaaaaaa hehehe

    ReplyDelete
  9. Ala..la..la...tomeinya anak² kucing nih.

    ReplyDelete
  10. ya Allah.. comel sungguh budak2 bulu ni.. ee geramm rasa nak picit picit.. beruntungny la hai..

    ReplyDelete
  11. warghhh!
    boleh gila tgk kuceng2 comel ni!!
    rindu 8 ekor anak kucing kt umah.
    huhuuh

    ReplyDelete
  12. haloh halohh...shomelnya.....

    mata dah beso terbukak dah pandai merayap2, papa hero kena belikan pasir utk pee pee dan poo poo baby2 tuh..ajar dr baby utk kesenangan di masa hadapan hehee ;)

    ReplyDelete
  13. Koi suke nengok kuceng ande stokin..

    ReplyDelete
  14. wahh.. sangat2 kiut! beramai2 la diorang maen kejar2 dalam rumah nti. huhu..

    ReplyDelete
  15. wah!memang comel,yang hitam tu nampak cerdik dan lasak.

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri Popular