Suara Manja Hero ( Kucing Kurang Upaya ) Yang Mesti Anda Dengar

Comments

  1. macam tau2 je dia nk kena antar pegi klinik.

    ReplyDelete
  2. Ya Allah..
    Tak Sampai Hati Saya Melihatnya :(

    Saya pernah tgk kucing capik sebelah kaki je :(


    New Entry Prof-Hariz
    7 Azab Dilihat Penggali Kubur

    ReplyDelete
  3. alahai...ciannya Hero, ngadu apalah tu kat papa dia

    ReplyDelete
  4. manjanye....
    badan hero da berat, jadi,die mmg perlu kaki depan utk tampung berat badan die.. :((

    ReplyDelete
  5. sedih lak...kucing nie dapat rasa dia nak kene tinggal...bukan kita je sedih,dia pun sedih gak

    ReplyDelete
  6. alalalalalaa.. aku rindu kucen aku bila dgr suara hero.. uwaaa da la ujan.. tdo kt mana la kucen tu mlm ne.. :(

    ReplyDelete
  7. salam... harap hero cepat sihat ya...

    ReplyDelete
  8. Hero memang manja
    sebab dah tak ada sesiapa lagi dah dia nak manja
    member den sedih tgok video dia

    P/S : Review Filem : The Sorcerer's Apprentice Cool Giler Beb! Terbaik!

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri Popular