KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Suara Manja Hero ( Kucing Kurang Upaya ) Yang Mesti Anda Dengar

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Friday, July 23, 2010

Suara Manja Hero ( Kucing Kurang Upaya ) Yang Mesti Anda Dengar

Posted by Papa Hero | Friday, July 23, 2010 | Category: , |

Comments
10 Comments

Currently have 10 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. macam tau2 je dia nk kena antar pegi klinik.

  2. Ya Allah..
    Tak Sampai Hati Saya Melihatnya :(

    Saya pernah tgk kucing capik sebelah kaki je :(


    New Entry Prof-Hariz
    7 Azab Dilihat Penggali Kubur

  3. alahai...ciannya Hero, ngadu apalah tu kat papa dia

  4. hero comey . . . sayang hero ...

  5. manjanye....
    badan hero da berat, jadi,die mmg perlu kaki depan utk tampung berat badan die.. :((

  6. hero takot homesick kot

  7. sedih lak...kucing nie dapat rasa dia nak kene tinggal...bukan kita je sedih,dia pun sedih gak

  8. alalalalalaa.. aku rindu kucen aku bila dgr suara hero.. uwaaa da la ujan.. tdo kt mana la kucen tu mlm ne.. :(

  9. salam... harap hero cepat sihat ya...

  10. Hero memang manja
    sebab dah tak ada sesiapa lagi dah dia nak manja
    member den sedih tgok video dia

    P/S : Review Filem : The Sorcerer's Apprentice Cool Giler Beb! Terbaik!


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails