KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Macam-Macam Al-Kisah Hero dan Rakan-Rakan....

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Wednesday, September 22, 2010

Macam-Macam Al-Kisah Hero dan Rakan-Rakan....

Posted by Papa Hero | Wednesday, September 22, 2010 | Category: , , , |

Ada di antara klip2 di bawah pernah disiarkan dalam entri2 terdahulu...
 
 Ini bukan gambar Chris Tucker ( Rush Hour )..Ini gambar Pak Tam

Teringat dulu masa Hero sakit...Cik Yusnita selalu menjenguk Hero..ada juga peminat2 Hero yang datang menjenguk tapi tak tahu nama siapa pula....

Dekat seminggu lebih juga Hero masuk wad veterinar akibat jangkitan kuman dan terdapat nanah pada testisnya....Video di bawah ni adalah hari terakhir Hero di Kelana Jaya Veterinary Clinic...Cerita penuh bagaimana Hero masuk wad ada di sini ( KLIK SINI )


Beginilah perangai Hero masa dalam perjalanan pulang...


Nak juga lompat dalam kereta tu....

Sekarang ni Alhamdulillah, Hero dah sihat 100%...selera makannya baik...manjanya juga bertambah...

Bila penat seharian bekerja dan memandu, budak2 ni lah yang menjadi penghibur saya dan Mama Hero....boleh hilang penat jadinya...


Melihat keletah Pak Tam juga boleh hilang stress....boleh plak dia langkah je Si Hero tu...

Bila park kereta jer di laman rumah, ada pula yang rajin menyambut kepulangan saya...siapa lagi kalau bukan Si mak Tam, kucing jalanan yang menumpang tidur di rumah saya...

Dan bila melihat wajah2 mereka ni, saya rasa insaf...mereka tak tahu yang mereka ni comel...mereka tak tahu yang mereka tu kucing...mereka tak tahu yang mereka ni hidup sebatang kara..dan yang paling sedih, mereka tak tahu mengapa mereka dibuang di tepi jalan....
Shinbei tengah tersedu...ha ha ha ...

Kesian bila tengok kucing2 yang merempat minum air lopak atau longkang...

Yang paling tak patut bila ada manusia buang kucing yang masih kecil...

p/s :
Time nak raya memang ramai orang buang kucing...bila agaknya kerajaan kita nak buat penempatan haiwan terbiar yer....masih teringin nak melihat penubuhan Pusat Penempatan Haiwan2 Terbiar 1 Malaysia ( PPHTM )direalisasikan oleh kerajaan pimpinan sekarang....atau ianya tak mungkin akan berlaku sebab pemimpin kita tiada perasaan sayangkan haiwan agaknya...

Comments
7 Comments

Currently have 7 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. minat Kucing sangat la kamu ni... hehehe

  2. sedih pulak bile menyelami prasaan kcg bersama PH :(

    Pak Tam ni lelama tgk makin menawan pulak ahaks~

  3. Pak Tam lagi hensem dari Chris Tucker kut. hehehe

    Memang sedih bila teringat kucing2 yang terbiar. Harap ramaila manusia dlm dunia ni yang mempunyai sifat kasih sayang terhadap haiwan. Kalau tak leh kasihan pun, jangan la di aniaya.

    Suke tengok anak2 kucing ni. Tengah galak macam ni sonok la kan... sure meriah

  4. Bro, ada alamat tak?mana tau tetiba sesat. leh dtg beraya sekali.hehehe

  5. betol tue bro.
    bila kita penat..lihat anak bulus.
    hilang semua penat..hilang semua tensen.
    rasa tak sabar jerk nak sampai umah awal.
    hehe

  6. Semoga Allah merahmati hidup kamu dan keluarga...


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails