Agak-Agak Boleh Celen Red Mummy Tak...????

Beginilah kehidupan seharian saya...memang tak pernah sunyi dengan hiruk pikuk si kembar dan si anak2 bulus ni....setiap hari jadual saya padat...isteri saya juga sibuk melayan keletah si kembar terutama sebelum tidur...ada saja perkara yang diminta mereka....

Malam tadi anak2 bulus langsung tak tidur dari malam sampai ke Subuh...


Memanjat dan berlari tak sudah-sudah....

ada yang buat sarkas....


Ada yang bercumbu-cumbuan....


Ada yang main kat wayar...kena karen baru tau...mesti bulu dia tegak macam gambar ari tu kan??? ha ha ha ...siapa yang tak tengok lagi gambar tu?? ha ha..korang godek2 la gambar anak kucing bulu tegak2 jkat dlm belog ni..mesti jumpa punya....kitorang dah tengok dah...kan  Marylin?? Chika??


Ada yang nak jadi askar...


Ada yang nak jadi samseng...huh..lasak betul...


Yang ini usah dicakap....Feveret Marylin nih...


Geram tu memang la geram...tapi bila tengok anak2 bulus menyusu, rasa kesian dan simpati plak...dari sini terfikir pula bagaimana seorang manusia yang berakal boleh membunuh seorang bayi yang tiada dosa dengan mereka...??


Sebelum tidur, biasanya saya akan bermain dulu dengan Along & Angah...maklumlah, waktu siang bekerja...jadi, time sebelum mereka tidur kenalah luangkan masa sedikit...


Macam ni la si kembar saya setiap kali sebelum tidur...


p/s :

Beginilah kehidupan saya setiap hari...amacam?? Ok tak?? Agak2 leh celen RedMummy tak...he he he ...


Comments

  1. comelnye anak bulus kaki motong..

    i'allah,
    dengan usaha sape2 pon boleh jadi macam kak red=p

    ReplyDelete
  2. wah kak red gitew.

    biar le belog kakimotong ade identity tersendiri, baru unic gitew.

    geram tgk anak2 bulu semua.

    anak bulu yg cam kne karen aritu? sakit rahang dok gelak sorang2. ngeh23

    ReplyDelete
  3. Masa tengah membesar memang suka bermain... masa camnilah yang seronoknya!

    * kalau dah tua - nak pegangpun susah *

    ReplyDelete
  4. wah wah wah~ hehehe

    anak2 bulus malam jeh active... dorang pose gak ek? hehe

    ReplyDelete
  5. Aku malas nak comment panjang-panjang, sebab dalam kepala aku ada satu ayat je; COMEL!!

    ReplyDelete
  6. kucing2 ni mcm x sudi jer..hehe....

    ReplyDelete
  7. tgh kecik camtu la sonok tgk kletah dorang sok dah beso tidoooo memanjang hehh

    ReplyDelete
  8. Hehehehe... sonok sangat tgk video. semua Chika enjoy. Ni yang buat bertambah2 rindu nak ada anak kucing ni... sonokkan?

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri Popular