KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Wajah Terkini Kesayangan Hamba.....

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Tuesday, August 10, 2010

Wajah Terkini Kesayangan Hamba.....

Posted by Papa Hero | Tuesday, August 10, 2010 | Category: , , , , |

Beginilah perangai Hero setiap hari....Kalau tak termanggu depan pintu bilik..........


dia akan termanggu di depan pintu balkoni bilik...menunggu seseekor agaknya...entah apa yang difikirkan agaknya tu...





Kelihatan testis Hero dah menjadi kecil dari dulu kerana sudah dikasi.....kalau nak tahu cerita sebenarnya mengapa testis Hero jadi begini, sila klik di sini.....




Mak tam juga menunggu suaminya yang tak pulang-pulang...Cuba anda teka, arah mana yang dia pandang...?? Pandang ke arah kamera atau ke arah tangga??


Suka sangat dia melese, lebih-lebih lagi kat kaki...


Ini pula adalah berita terkini anak2 bulus saya...wadesss...hepi sangat tengok mereka ni....




Yang ini usah ditanya nakalnya...suka bebenor gigit kepala saya dan isteri ketka tidur...kena babab kan muntut pun nak gigit gak....geram betul...pagi hari tu dia buat slide kat lantai lagi...yang hairannya, dia buat pada waktu Subuh jer....konon2 bersenam la tu kot....entahla Pak Tammmm........macam-macam kau ni...cayang kat ko juga...

Hubungan Pak tam dan Hero masih lagi dingin..mungkin menunggu siapa akan tegur siapa dulu...nak langkah Hero dah langkah dah....bagi yang tak tahu cerita tu, haa..KLIK SINI


p/s :
terbaca pepatah dari Yahudi : " We maybe human, but we still animal"...sejauh mana kebenaran ayat ini?? hanya orang yang bijak pandai sahaja yang tahu...

Comments
8 Comments

Currently have 8 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. wahh Pak Tam dan Hero memasing tanak mengalah yer hihih...

    mak tam pandang camera! :D

  2. pepatah yahudi seakan2 pepatah salah seorang sociology theories, "human lives in animal kingdom"

    hero ngah tunggu anak bulan muncul kot? hehe

  3. mak tam pandang arah tangga

    Pak Tam ooo pak tam..awat la hang camtu sombong?
    kak marie babab karang baru taw

  4. mcm kucing kite lps kluar klinik 6 hari, dlm seminggu gak la dia termanggu...
    ktorg rsa dia rndu ngan dr kot...hehe

    maktam sdg memndang ke arah kamera...btol x???
    hihi...cian dia...

  5. takpelah... Hero tengah pk camna nak kenakan si pak tam pulak :p

  6. hehheh.
    konpius betol tengok mak tam tue.
    lin rasa dia tengok arah tangga.

    hero...saya sayang kamu ;)

  7. Mak Tam sebenarnya pandang ke arah kamera....

  8. Ehehe comelnyaaa. Tah bila la kan aku dapat bertemu dengan si hero ni. Niat di hati masih tak dapat dikecapi nih. Tsk tsk T_______T


    Eh jap, awatnya Hero and Paktam? Depa gado ka? Awat aku taktau neehhh.


    And aku harap hero pulih cpt :D


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails