KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Sketsa Meow2 Dan Woof-Woof.....!!!

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Tuesday, October 26, 2010

Sketsa Meow2 Dan Woof-Woof.....!!!

Posted by Papa Hero | Tuesday, October 26, 2010 | Category: , , , , |

Si Max ni nakal betul....tak sedar badan tu dah gemuk ada hati lagi nak menelit kat pagar rumah PH...PH tak boleh nak bagi dia masuk...err, sebenarnya bukan tak nak bagi, tapi faham2 la yer....tengok la tu, semalam pagi2 buta PH nak keluar pergi klinik untuk dapatkan rawatan.....yang si demuk ni plak pagi2 buta dah berjoget-joget kat depan pintu pagar....PH perasan, Max ni bukan takat melibas-libaskan ekor dia jer, muntut dia pun melibas2 skali...alahai kelakarnya kau ni Max......!!!!

Dia lupa yang dia dah demuk....separuh badan jer lepas...he he he ....siap ada bunyi 'whistle' kuar dari mulutnya..( ke hidungnya? PH kurang pasti plak )...


Lepas tu gostan keluar pagar balik....tengokla berapa laju dia libaskan ekornya...


Tak puas hati lagi tu.....

Masuk balik...usaha tangga kejayaan kata Max.....

Last2 tersangkut plak...hu hu hu.....

Akhirnya, dia jenguk je PH dari pagar sebelah lagi tu....setakat tu jer yang termampu...dah la tu Max....nanti balik dari klinik Papa belikan Alpo lagi yer.....


Balik jer dari klinik, Hero tengah lentok kat atas karpet.....


Pak Tam pun lentok.....

Terjaga kejap dari tilam empuk PH.....habis cadar katil dah kemot....macamana cadar yang punya besar tu boleh kemot PH pun tak faham....


Acara terjunan 10 meter....

Teknik serangan askar merangkak.....


Lepas tu Pak Tam turun dari katil nak manja dengan Hero.....

Tidur pun sama-sama......

PH angkat kedua-duanya ke atas katil...lepas tu PH mandi kejap nak turunkan suhu demam.....bila PH balik ke katil, Hero dah kena penendang Pak Tam....


Lepas tu pusing2......


nak menunjukkan betapa mengada-ngadanya dia tu.....


Tiba-tiba Hero bersin lepas tu menggaru2 kepala....Terkejut mak...!!!


Mak Tam Si Janda Kesepian terbungkang kat tingkat bawah ( gambar ni MH yang snap )


Dah kenyang hatiku senang......


P/S :
Kesemua mereka adalah kucing jalanan...from zero to hero, betul tak cik AAA...? he he he 


Comments
11 Comments

Currently have 11 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. I like black cat...iyo pown same...hehehe

  2. haahhhhh!!!!
    comel nyeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
    nak geget hidung max boleh x?
    ehhh.. xbley2.. jenuh nak samak nnt.. hehe

    bile la dpt jumpe hero nih.. hehe
    paktam, jgn buli hero ok!

    maktam, steadyyyy!!! hahaha...
    kucing jlnan ni mmg mcm2 aksi la..
    lg bes sbnrnya..
    diorg spontan..
    kucing bandar kaber cun byk
    :P

  3. knp pak tam hyper aktif btol.hahahaha

  4. iyer betul..(tolong jwbkan) ;)

  5. hikhik...suke tgk aksi kucing tido..macam2 aksi

  6. hehehehe...max....inesen tul mukenye...

  7. hehe chumelnyerrr c max n da gang....

  8. geramnyaaaaaaa....

  9. hehehe... ha'ah btul ckp cik sunyi.... inesen sungguh uper max...tomey....
    hahaha.... cenggitu la jgk aksi2 anak2 bulus yus ble diowang tyto.....mcm2 aksi....

  10. geram tul tgk max...dh 2 kali bca entri ni...huhuhu

  11. admire kat pak tam..


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails