KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Si Comel Jalanan Nak Ikut Papa Hero Balik......

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Monday, November 1, 2010

Si Comel Jalanan Nak Ikut Papa Hero Balik......

Posted by Papa Hero | Monday, November 1, 2010 | Category: , , |

Malam semalam selepas PH selesai menghadiri kursus keusahawan, kelihatan ada seekor kucing sedang menjilat air sampah...Mungkin kawasan meletak kereta di Taman Permata, Taman melawati ni adalah tapak pasar malam....bau air sampah kuat betul dan sisa-sisa sampah pejal masih kelihatan walaupun tempat itu telah dibersihkan oleh AJK pasar malam....Kesian PH tengok dia...



PH biarkan jer dia sebab PH dah lambat....waktu PH nak tutup pintu kereta, alih2 dia terkam riba PH...nasib baik tak terkepit pintu kereta tu...hu hu hu...alahai, manjanya mengalahkan kucing rumah....



Lepas tu PH bagitau dia PH nak balik, tapi lepas tu dia semakin agresif nak ikut PH balik...he he he ...sedih kalau nak diingatkan balik.....



P/S :
Kenapa kalau kucing jalanan jumpa PH mesti nak polok2 PH.....? he he he ....ada bau Iyo ke?

Comments
10 Comments

Currently have 10 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. hahahaha..comel la kucing tu..PH bawak la balik...sian dia nak ikut balik tu kan..takkan nak minum air sampah hari²...mesti nak minum air bersih kat rumah PH...eheheheh....

  2. manjenye dia, comel lak tuh.. kalo saya pon rasa berat hati nk tinggalkn :")

  3. tiap kali jupe stray cat mesti nak bwk balik kan...tp apa kan daya :(

  4. hahaha! ade bau iyo la tuuhhh! bwk balik x kucing 2?

  5. siannya dia..harap dia slmt walau di mana dia berada..

  6. sebab dia tahu and ada instinct yang PH ni penyayang orangnya :) tapi serius, saya pun rasa camtu sbb mmg kalau kita sayang haiwan, haiwan tu seolah2 tahu dia boleh berharap pada kita

  7. kdg2 rasa kesian nengok kucen2 jalanan.. cm x de arah tuju je... nk bela byk pulak .. huhu..

  8. herm....comel nye!! meoww!
    lpas 2 PH biarkn dia ke?? herm..sian2...meoww...kami sntiasa doa kan meoow smoga baik2 je..amin!!

  9. tdi bfst kedai mamak 24 jam dkt2 ofis npk 2 ekor kucing bunting, sedey la mna dia nak beranak nti ye, krg2 xda la yg tendang2...


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails