KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Apa Maksud Mimpi Papa Hero Kali Ni Yer...? Hmmmmm.....???

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Saturday, November 13, 2010

Apa Maksud Mimpi Papa Hero Kali Ni Yer...? Hmmmmm.....???

Posted by Papa Hero | Saturday, November 13, 2010 | Category: , , , |

Sejak akhir2 ni, banyak haiwan2 jalanan datang ke rumah PH...tak kira anjing atau kucing.....salah seekor kucing jalanan tu seperti di dalam gambar di bawah.....kesian kat dia....dia selalu menumpang makan kat rumah PH..Ekceli, makanan tu untuk Mak Tam & Pak Tam....Tapi, sejak akhir2 ni, kucing ni selalu tidur kat depan Car Porch...mungkin sebab kucing ni juga jiran PH tu membungkus rumahnya untuk mengelakkan dari dimasuki oleh kucing.......Ceritanya di sini ( KLIK SINI )




Nampak macam dia ni sakit mata...adesss...ubat mata plak dah habis.....nanti ada masa PH nak gi klinik Dr Intan dan En Hadzwan ( Kelana Jaya Veterinary Clinic )


Mula-mula, PH ingatkan Si Max dan Adeq...tapi, nape derang ni cepat betul besar...? Malam semalam rasanya macam kecik lagi badan dia.....Oooooo...ada pelawat baru la.....ni mesti Max yang kecoh ni...hu hu hu...takper la Max, kau nak kecoh kat kawan2 kau satu Kajang ni pun takper....hu hu hu....kat sini banyak port lepak...Yang hitam tu manja sangat2 nampak gayanya...nanti PH belikan Alpo yer...murah sket...kalau Pedigree tu mahal.....


Elok juga anjing2 ni datang...malam2 diorang ni selalu tido kat depan rumah....boleh juga diorang ni tengok2kan rumah PH ni...kat sini memang banyak kes berlaku....



Sejak akhir-akhir ni, PH selalu mimpi yang indah2....PH nampak pelangi dalam mimpi tu...lepas tu pada keesokan harinya masa nak pergi kerja, pelangi tu ada kat depan mata...serupa macam yang kat dalam mimpi tu....


PH mimpi dapat menangkap seekor arnab yang amat gemuk dan gebu...bulunya panjang2....


PH juga mimpi dapat menangkap seekor ikan yang besar dan berbentuk panjang seperti ikan tenggiri dan mirip ikan kelisa.....apa la alamat mimpi tu yer.....dulu sebelum MH pregnant, PH mimpi dapat tangkap ikan emas 2 ekor...rupa2nya, tu alamat PH nak dapat anak kembar....


Mama Hero pula bermimpi berenang bersama-sama dengan penyu di dalam laut...seronok sangat kata Mama Hero.....Entah macamana Mama hero bernafas kat dalam laut tu tak tau la plak....pakai topeng oksigen kot...


Malam tadi Iyo kata dia mimpi kena nombor....hu hu hu hu...nombornya rahsia....


Nombor pun nombor la Iyo, janji kau sihat.....


Minah ni tiap-tiap malam selalu buat Ops Lipas....


Papa suka tengok Iyo berdiri...tunggula nanti papa nak beli kamera DSLR....nak buat photoshoot untuk Iyo....


P/S :
Apa agaknya alamat mimpi tu yer...?

Enhanced by Zemanta

Comments
10 Comments

Currently have 10 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. klu mimpi air maksudnye akn dpt rezeki yg bgs ... tp sy rs mimpi PH ni mesti bwk makne yg bgs ... jgn wisau .. ke PH nk dpt baby br ??? hehehehe ... semoga ALLAH murahkan rezeki PH

  2. nk dpt anak laki plak kot PH....aminn :)

  3. MEKASIH YOU ALL...DOA2KAN SEGALA YG TERBAIK UTK PH & FAMILI YER

  4. mimpi berkaitan air.. ikan kata org rezeki.. mgkin rezeki dr doa2 mahkluk2 yg PH bagi makan.. teruskan niat murni PH tu.. setiap makhluk di dunia ini di datangkan bersama rezekinya. So, tak miskin kita bg haiwan makan malah Insyaallah.. mereka mendoakan untuk kita nanti.

  5. Rasanya mungkin haiwan jalanan tersebut selalu update FB dan BLOG PH kot..sebab tu diorang tahu kat mana nak mengadu..? Hmm kalu ada mimpi nojangan lupa share kat wall ye PH...hehehehe...alamat apa ye mimpi PH tu....?

  6. moga2 murah rezeki PH..
    =)

  7. PA NK DPT BABY LELAKI!! INSYAALLAH.. AMIN.. :)

  8. MEKASIH PD KALIAN SEMUA...DOAKAN YG TERBAIK YER....INSYAALLAH

  9. yelah kalau mimpi air tu nak dapat rezeki, mudah-mudahan rezeki PH melimpah-limpah :)


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails