KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Suri, Si Comel Yang Suka Sakat Pak Tam dan Hero....

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Saturday, November 13, 2010

Suri, Si Comel Yang Suka Sakat Pak Tam dan Hero....

Posted by Papa Hero | Saturday, November 13, 2010 | Category: , , |

Assalamualaikum...setelah hampir seminggu berehat, hari ni barulah PH kembali dengan tema entri yang seperti biasa....KUCING...hu hu hu...PH dapat rasakan ini adalah gambar dan video terakhir untuk Si Suri...PH tak akan lupakan keletah kamu selama tinggal di rumah Papa kerana kamu akan tinggal di rumah sahabat internet Papa yang amat baik hati....PH tak mampu nak jaga kamu sebab takut terabai...membela kucing adakalanya kalau difikirkan tak semudah yang disangka terutama dengan orang seperti PH...Sebelum lalat bangun PH dah keluar pergi kerja.....kesian PH tengok dia takut tak terjaga nanti...

Papa takkan lupa keletah kamu bermain2 dengan Pak Tam dan Abg Iyo selama kamu tinggal di sini.....


Kat rumah baru nanti, jangan nakal2, nanti kena babab kat muntut...hu hu hu....


Along & Angah sudah pasti akan bertanya tentang kamu...sebab mereka dah pandai sayang kucing & anjing walaupun baru berusia 3 tahun ( 18 November ni )...


Kadang-kadang, senang orang bercakap apa susahnya nak bela kucing....hanya orang yang benar2 sayangkan kucing yang akan faham....menjaga seekor anak kucing adalah amat susah...kalau tiada kesabaran, janganlah bela....


Papa tak akan lupakan saat manis bersama kamu....


Apa2pun, kamu jagalah diri baik2....Papa akan kenang kamu setiap kali Papa lalu di tempat di mana Papa menjumpai kamu di tepi kaki lima tu...


Papa nak pergi vet untuk belikan ubat mata pun tak sempat...bagaimana pula kalau kamu sakit nanti...? Papa tak mahu tanggung penyesalan seumur hidup....


Alahai comelnya muka Suri ni...pertama kali PH dapat kucing warna macam ni....Perangai Si Suri ni lengkap dengan pakej sebagai seekor anak kucing...manja, garang2 malu, nakal, suka main dan lincah.....


Suka buat operasi rama-rama....abis mekap Mama Hero....


Dia suka tidur kat atas katil dan kat kaki buai Along....


Video2 keletah Si Suri....

Si Suri selalu sakat Hero...Hero bengang sampai dia terpaksa berdiri...hu hu hu...cian Iyo..dia banyak mengalah dengan Suri....

Si Suri ni suka main stunt...



Enhanced by Zemanta

Comments
6 Comments

Currently have 6 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. haha..comel la..tp wrne dia plik ckit..hehe
    tp stuju la bile ph kate jge kcing xsng
    kite org adek bdek salu suruh mak bela kcing
    pstuh mk ckp,,sape nk mndikn?hahaha

  2. betol2..hanya org yg syg kucing fhm sebenarnya tak sng nak bela kucing nig :-)

  3. hehehe..comel sungguh si suri tu...
    mmg hyperactive...
    kecian hero,kne buli...nasib la dia kku,kalo x..mmg dah lame si suri tu kne keje dgn si hero...terserlah kebenggangan si hero tu...
    bkali2 ulang tgk vdeo tu pn still tgelak2 tgk kenakalan si suri..

  4. comel Suri ni, unik wane bulu dia :)

  5. unik la kaler bulu dia.. comel sesangat! Harap bahagia di tempat baru!

  6. hampes tol suri pi kaco brader iyo...huhuhu~ :P


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails