KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Teman Tapi Mesra....

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Tuesday, November 23, 2010

Teman Tapi Mesra....

Posted by Papa Hero | Tuesday, November 23, 2010 | Category: , , , , |

Ape la nasib Si Comel ni....tak sangka PH dapat tengok dia hidup dengan sihat.....kalau ingat2 balik bagaimana PH jumpa dia dulu...ngeri rasanya.....Dapat plak abg macam Iyo yang baik hati....selalu mengalah bila digigit, ditampar dan ketika makan.....

Walaupun Si Comel ni tak tiada ibu, tapi dia agak berdikari....air kosong pun dia minum...Whiskas keras pun dia makan...wetfood pun dia hentam....Tapi, PH ada bagi supplement untuk Si Comel dan Iyo....semenjak Si Comel makan supplement tu, cirit-biritnya dah hilang...badan semakin berisi....dan PH perasan yang dia semakin lincah....


Muka nakal nih....



Pipi Iyo semakin tembam lepas makan supplement tu..heheh...badan pun dah naik...


Teman tapi mesra....



Ni gambar anjing tak siap...( Si Adeq )..
PH hairan....supplement tu PH ada bagi kat si Adeq ni 2 hari lepas...lantas kurap di telinga yang berdarah tu dah kering....supplement tu sekarang masih dalam proses pemerhatian untuk testimoni PH...kalau ok, PH nak beli banyak2...hu hu hu...


wallahualam...

P/S :
Eddy Ezzuan, terima kasih atas tips hari tu...saya akan cuba nanti...

Comments
11 Comments

Currently have 11 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. kesian iyo kene buli ngn si comel.
    heheh

  2. mana ada muka nakal, muka comel je kan Comel...

    abg iyo baik lah, mengalah jer :)

  3. muka Iyo macam tahan sabar sgt... kekekeke

  4. kira okeh r tuh~ jangan hero buli dah~ hehehe

  5. tengah dok kusyuk baca pasal iyo dan si comel tibe2 kuar pic anjing tak siap..ekekeke...sian dia..sib bek dah ok kurap dia...^^'

  6. so sweet lar iyo... hahaha.. syg adk comel ek..

  7. Comel la si comel nie...wah!! apa2 pon comel sangat...:)

  8. PH jangan la open adoption si Comel tuu... PH bela aje lee.. suke tengok dia bergurau dgn si Iyo tuu.. tengok Iyo serasi dengan Comel...

  9. Ms Pea : tak kot..ph nak bela dia

  10. PH nak tanye laa..suplement ape ek yg ph bagi kat si comel? sbb my anak bulu pun slalu jer cirit birit..pastu jalan musti mcm mabuk2 jer...pls advise yaa...tq

  11. alahai..memang comel..huhu teringat kat budak kecik yg kat umah nih nama pun Comel baru 3 bulan..hilang entah ke mana.dia tu susah nak kuar dari pagar rumah..jadi kami sgt musykil bila dia hilang..sedey..


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails