KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Kucing Kudung ( Hero ) gaduh dengan kucing tak kudung...

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Thursday, May 27, 2010

Kucing Kudung ( Hero ) gaduh dengan kucing tak kudung...

Posted by Papa Hero | Thursday, May 27, 2010 | Category: |

video
Ha ha ha.....Round 2 Pak Tam kalah lagi....Nak tengok Round 1??? KLIK SINI
Pak Tam lose in 2nd Round fight......Want to see the 1st Round fight?? CLICK HERE

Comments
7 Comments

Currently have 7 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. hero tak ada kaki, tapi dia ada kekuatan yg cukup kuat. :) suka tgk dia.

  2. ke pak tam bagi chance? hehehehe

    hidup Herooooo

  3. go go hero!!!!
    (^_^)

  4. HERO u r my hero ;)

    btw, jgn gaduh2 xbek taw

  5. go go hero...hero the best!!...

  6. salam kenal..hero is so fortunate to have you and wifey as owner..look how happy and healthy he is now..memang rasa nak nangis juga tgk video hero kat atas..

  7. salam tuan kepada hero :)

    jaga hero baik2 tau..hanya Allah je yg dpt balas budi baik kamu...

    saya juga pencinta kucing.bila tgk kucing2 jalanan rasa nak tolong semuanya tapi bl pikir keadaan masa yg tidak mengizinkan..terbantut plk niat tu..maksudnya bila bawa balik rumah,siapa nk uruskan..keje siang blk mlm dh penat,tido, sape nk melayan kerenahnya..kucing juga perlukan perhatian,dia nk kita belai,main2 dgn dia.


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails