Sehari Yang Padat ( 01.05.10 Hari Pekerja )..Korang Bacer La Sampai abis...

Semalam layan DIGI Broadband sampai 5.30 pagi beb sampai nak tutup laptop pun da tak larat....esoknya aku bangun kol 10am aku tgk line DIGI maintain Full beb...wahlauweh...cun siot signal bar dia...

Anak2 wife aku dah siapkan da...tingal aku je yang terhogah-hogah nak masuk bilik air...kitorang ada planning lagi ari ni....korang follow jer kay....gerenti tak menyesal baca....kalau menyesal, sesal kemudian tak berguna....

Bodyguard aku Pak Tam...Pandang aku macam tak puas hati jer...nak ikut la tue...

Tiba2 jer Along & Angah terjerit2...aku ingat apehal,,,rupanya si Baby da tangkap anak burung pipit...

Ciannyer dia...masalahnya, mana plak aku nak letak burung ni?


Ni la si Baby yang tangkap burung tadi...nak marah tak boleh...dia bukannya paham pun...menci...!!!


Oleh kerana nak kejar masa, aku letak burung ni kat dalam beg buat sementara...berdasarkan pengalaman aku yang ke 56, anak burung yang aku simpan sumernya mati...kali ni, aku tawakal jer..kalau dia nak mati pun, biar kat dalam rumah aku, bukan kat tepi2 jalan...

Aku tengok Hero macam tak selesa kat depan pintu...pastu Hero terlompat2 macam beruk..rupa2nya dia nak gi B&^%k...aku papah dia gi kat tempat bansai dia...

Time aku nak kuar, time tu la si Pak Tam ni BUAT HAL....da panjat bumbung tak reti nak turun plak...pastu memekak2 kat atas bumbung tu....



Terpaksa wife aku bukak pagar & masuk dalam balik...Menci....!!!

Ibu Berjaya....!!!!!Yeaaaa...!!!

Along & Angah merengek2 kat dalam kete tanya ibu dia...aku cakapla ' Tunggu ye, ibu tengah selamatkan Pak Tam'.....

Rupa2nya Angah pegi kat seat depan semata2 nak amik buku 'ANG-ANG' dia....

Kitorang gi sarapan kat mamak dulu.....aku penatla nak taip...korang imagine sendiri la yer....

















Pastu aku pegi kedai tayar kete...tayar da botak beb....



Kotak Timing Belt pun Angah nak main....

Korang rasa kat mana ni??Cuba teka??

Kitorang gi MID VALLEY lagii....yeaahhhhh...!!!


Inilah tempat pertama yang aku tuju...gambar2 yang kat dalam ni tak payahla aku tunjuk yer...

Keluar je dari Washroom, aku tengok ada kaki terkeluar dari tempat baju...bila aku datang dekat....


Christiano Ronaldo jadi model Clear Man...bape la dia dapat bayaran yer?? Dahla kaya, bertambah lagi kekayaan dia tu...takyah susah2 tulis blog...

Pastu wife aku banjer ni.....


Da terang2 signboard escalator ni da tunjuk stroller tak bole bawak naik....

Degil gak.....ni lah attitude rakyat Malaysia yang malu aku nak cakap...

Sementara menunggu wife aku, aku main2 la kamera ni...

Pastu Along & Angah menjerit2 nak latte ni...aduishhh....

Budak2 ni tak bagi aku pegang langsung....

Aku bole dapat harga lagi murah dari ni...kalau korang nak, kontek aku....


Along & Angah tengah belek henpon....siap kata 'Yah...nak ni yah...~!!!'...
Aku cakap ' nanti da besar ayah belikan yer...'..


Pasto korang teka kitorang gi mana plak...??


Kitorang pegi Pet Wonderland plak...Along & Angah suka kucing...




Si manja yang ni tak nampak plak kepala dia...



Masa tengah snap, aku ditegur staf kat situ supaya jgn amik gamba...aku cakap kat tomboi tu sori....

Aku pedulik ape....aku gi tangkap gamba ikan plak...he he he

Hi Nemo..!!!!

Tugas biasa seorang ibu...

Kedai Laksa kat Jusco ni memang favourite aku....sedap ooo laksa dia...tapi oleh kerana perut aku diam jer, aku pun diamlaa....

Pemandangan dari atas South Courth Ruang Legar Mid Vellu...eh silap...Mid Valley...

Aku tak berani bawak Along & Angah gi Toy City ni...bankrap aku...tunggula aku jadi jutawan internet...aku akan bukak Toy City Nurhaliza....

Along & Angah nak timbang berat masing2 tapi naik dua2 sekali....

Berat aku dah naik...Abang Jem....Tolong.....!!!!!

Decorative kedai ni sempoi...aku suka....

Sambil2 tu, Angah skodeng spender patung tu ori ke tak....

Pakcik ni mungkin segan nak masuk kedai kasut pompuan tu...banyak amoi seksi....dosa maa.....

Usha jam dulu...paling murah RM2500....



Estee lauder tengah carik model...korang nak try ke? Try laaa...tapi yang jantan jer...


Dah...aku nak balik dah...nak gi tempat parking.....

Sementara tunggu lif, budak2 ni dah letih...makan jajan jap....

Masuk je kat dalam kete, selamattt.....


Aku jumpa 2 Grand Livina sekaligus.....macam ada alamt jer nih....

Sampai jer umah dan seperti yang dijangka, burung pipit tu dah mati...sedihnya aku....dah selamat aku tanam dah...pastu aku pun tidoooo...

Amacam life aku??Pack tak??

Comments

Post a Comment

Entri Popular