KAKIMOTONG DOT COM - Kisah perjuangan papa hero utk haiwan-haiwan terbiar khususnya anjing dan kucing. KAKIMOTONG DOT COM: Pembedahan Mengeluarkan Cacing Sebanyak 3 Kilo Dalam Usus Kanak-Kanak...( Pastu Korang Buatla Umpan Pancing....)

Ikuti Status-Status Penghilang Stress dari Papa Hero Di Facebook Dengan KLIK "LIKE"

Powered By Blogger Widgets

.
Powered by Blogger.

Thursday, May 6, 2010

Pembedahan Mengeluarkan Cacing Sebanyak 3 Kilo Dalam Usus Kanak-Kanak...( Pastu Korang Buatla Umpan Pancing....)

Posted by Papa Hero | Thursday, May 6, 2010 | Category: |

Setelah selesai pembedahan, keluarga kanak-kanak ini dipanggil. Begitu tau tentang keadaan anaknya, respon sang ayah ternyata tidak disangka-sangka : “Oh itu sudah biasa Doktor, anak saya sudah beberapa kali diberi ubat cacing, kalau berak bukan najisnya yang keluar, melainkan cacing semua.



Comments
6 Comments

Currently have 6 KOMEN JER? BUATLA MACAM BELOG SENDIRI..:

  1. hye..bestla lepak cne..salam kenal..
    ish bio betol..ngeri jek tgk cacing tuh banyak²

  2. kat mana ni?? apa dia makan sampai byk tu skali..eeee..

  3. bapak banyak cacing!!!

    yg best ayahnya selamber je jwb camtu. hahaha..

    mungkin bagi si ayah benda tu tak membahayakan kot? err..

    x yah beli umpan pancing dah lepas ni. ternak cacing tu je la..

  4. eeee.... huhu.. geli lah~

  5. Eew eew EEEWWW!!! Yuckz. Itu usus dia ke? Picit jer dah kuar cacing? Eee... Xle tido malam nih...


Leave a Reply

ShareThis

Related Posts with Thumbnails